Ekran görüntüleri:
Six-Guns Full hile Mod Apk indir Six-Guns Full hile Mod Apk indir Six-Guns Full hile Mod Apk indir Six-Guns Full hile Mod Apk indir Six-Guns Full hile Mod Apk indir Six-Guns Full hile Mod Apk indir
Eklenme Tarihi : 21-12-2014, 21:15

Toplam İndirme : 128630

Kategorisi: Android Oyunlar

Oyun Adı: Six-Guns

Uygulama Türü : Macera

Versiyon: 703 MB

Boyut: 32 MB

Dosya Türü : .apk

Dil: Türkçe

Yayın Tarihi: 05.10.2014

Hile Özelliği: Sınırsız Para

Reklam: Apk İndir İndirme Linkleri: İndir
Oyun Açıklaması:   
Six-Guns FPS Türü oyunlar arasında en iyisi diyebiliriz. oyun içerisindeki yüksek çözünürlükteki grafikleri ve kaliteli altyapısı ile gayet güzel bir oyun. Playsotere ücretli satılan benzerleriyle kıyaslayacak olursak onlardan çok daha üstün bir oyun diyebiliriz. Gameloft firması  firması tarafından geliştirilen ve yaklaşık 50 milyon civarı indirme sayısına ulaştı. Gameloft karakteri canlandırılan oyun ve teması Texas haritası ile birebir örtüşmüş durumda. Klasik eski silahların kullanıldığı oyun kurgusu ve oyundaki verilen görevler ile sıkılmadan güzel vakitler geçirebileceginize inanın. Oyuna eklenen apk ve datayı kullanarak sınırsız para hilesine sahip olmuş olursunuz. iyi oyunlar.
 
Kurulum:   
1. "APK1″ cihazınıza kurun. Oyunu çalıştırın ve hemen oyundan geri çıkın.
2. "APK2″ cihazınıza kurun
3. "com.gameloft.android.ANMP.GloftSXHM” klasörünü "android/obb” içerisine kopyalayın
4. Oyuna girin. İlk girişte internet erişiminiz sorunsuz olsun.

Six-Guns full indir, Six-Guns apk indir, Six-Guns hile mod
3
Toplam 89 oy
5 44
4 14
3 9
2 10
1 12

Yorumlar:
Oyunu yukluyorum dosya calismiyor diyo acaba yardimci olabirmisiniz veya tam doaya atarsaniz mutlu olurum

 Bide game loft oyunlarini hileli bi sekilde istiyoruz admin aksiyon dolu bi oyun istiyoruz  :) teskkurler 

22 Aralık 2014 14:25

Amin salam oyunu dediyin kimi yukledim.amma oyun cox donuyor yani sizindile.desek.kasiyor)) lutfen yatdimci ol

22 Aralık 2014 21:29

kasma problemleri bazen cihaz ile alakalı olabiliyor.

oyun testten geçirilip siteye yüklenmiştir. bir sorun olmaması lazım.


--------------------

23 Aralık 2014 21:19

son surum mu?



Admin  son surum  olmayinca illahi hata veriyor.Son surumunu bulabilir misiniz?

25 Aralık 2014 19:22

Admin oyunu yüklediğimde lisans hatası diyo napicam ben


Admin oyuna girdigimde lisans hatası diyor napmaliyim

26 Aralık 2014 16:11

Admin tom ile hile bekliyoz

26 Aralık 2014 19:31

Abi oyunu tam atarmisjn 

28 Aralık 2014 19:20

Admin six guns u bi indiremedim nasıl yapacağım hakkında bilgi versen çok güzel olur


1 Ocak 2015 21:47

Dosya acmiyor admin çok oyunda aynı şey yapıyor ohohoho çalış biraz 

3 Ocak 2015 18:39

Adım n güncelleme istiyoruz Wi-Fi yi kapatıp griyom lan


5 Ocak 2015 00:29

Admin the room da istirz 

7 Ocak 2015 07:21

Admin oyun yüklenmiyor 


8 Ocak 2015 13:57

Selam adim iphone 5s icin hay day elmas hilesi varmi?

13 Ocak 2015 19:15

Google play store dan rar rar for android dosyasini indirin orda indirdiginiz dosyaya basin sonra kuruluyor

15 Ocak 2015 15:38

Admin oyunu düzelt ban açıldığı anda bazı şüpheli eylemler tespit edildiğinden oyun oynamaktan men edildin diyo 


21 Ocak 2015 12:56

Açılmıyor lütfen admin bu metni okuyosan cevap ver :admin oyun açılmıyor yardım etttttt


21 Ocak 2015 20:29

İnmio admin

27 Ocak 2015 10:12

Autrahoize dowland yazıyo yardım admin



30 Ocak 2015 09:17

aadmin ukledim acdim menude guncelle diyo basincada gogle playa yonlendiriyo ordada guncelleyemiyorum acil yardim!!

5 Şubat 2015 22:06

Abi ya apk nasil indirilecek ??

Abi ben indire bedim



Nasil incek ya

7 Şubat 2015 15:22

Arkadaşlar Elimden Geldiğince Yardımcı Olmaya Çalışacağım Umarım Admin Yanlış Anlamazsın
Dosya Açlamıyor Hatası
Telefonunuz Veya Tabetinize Rar İndirin Hala Açılmıyorsa Rar'a Giriş Yapıp Dosyayı Siz Açın
Lisans Hatası
Google Playden Six Guns'u Bulun Ve İndirin İnerken İptal Edin
Banlandım Nasıl Oynarım
Telefon Veya Tabletinizin İnternet Bağlantısını Kesin.
 
Arkadaşlar Bunlar Olmayabilir Bir İhtimal Deneyin Umarım Çözüm Olur

8 Şubat 2015 01:01

Oyun hileli mi

8 Şubat 2015 11:09

Indir diyorum degisik site aciliyor resimdrki rakamlar gozukmuyor yardimm lutfen

13 Şubat 2015 16:03

Adamın güncelleme yap

13 Şubat 2015 21:11

Alıntı: mehmet
Adamın güncelleme yap

oyun güncellendi sorunsuz şeklde indirip oynayabilirsiniz


--------------------

14 Şubat 2015 12:54

no admin oyunu yükluyom açılıyor gibi o!uyo hemen kapanıyor neden 


3 Mart 2015 17:53

Abi nasi olacak olmiyi admin yrdm


20 Nisan 2015 13:02

Admin indire basiyom ama 2 saat oldu ama hiç yuklenmemis (tab 3 lite) sad

21 Nisan 2015 14:35

sa admin telde root olması lazım mı 

1 May 2015 06:57

Admin güncelleme gerek diyor


3 May 2015 13:13

Adınız:
E-Mail Adresiniz:
Kalın İtalik Altı Çizili Üzeri Çizili | Sola Yasla Ortala Sağa Yasla | İfade Ekle Bağlantı EkleKorumalı Link Girin Renk Seç | Gizli Metin Alıntı Ekle Farklı Bir Alfabe ile Yazılmış Olan Seçili Metni Kiril Alfabesine Çevir Spoiler Ekle
Kodu girin: