En Yeniler

Öne Çıkanlar

Oyunlar

Uygulamalar

Filmler

Kitaplar

Zil Sesleri

Güncellenenler

    Candy Crush Saga Hileli MOD Full apk indir

Eklenme Tarihi : 16-09-2016, 20:50

572 555Kez İndirildi.

Candy Crush Saga Android Hile MOD APK indir
Candy Crush Saga Apk Android, bulmaca oyunudur eğlenceli bir oyundur level hilesi vb hileler içerir
en çok beğenilen oyunlardan biridir.Oyun hiledir.

Kategorisi :

Plartform :

Dosya Türü :

Dosya Boyutu :

Version Bilgisi :

Dil :

Hile Özelliği :

Son Güncelleme Tarihi :

Geliştirici :



OYLA & YORUM YAZ
60

Ortalama

60

5
4
3
2
1


  1. ok teşekkürler çok iyi ve ince düşünülmüş bir hile lakin oyunun yeni sürümü geldiği iiçin 650'den illerisi gelmiyor.Bunun için  yeni sürümün hile apksını yaparsanız çok memnun olurum

    29 Kasım 2014 17:09



  2. --------------------

    5 Aralık 2014 22:54

  3. <BODY>
    <DIV>
     <BR>
     

    27 Aralık 2014 09:49

  4. 999 can oldu sağol admin


    1 Ocak 2015 10:26

  5. Merhaba oyun facebook a bağlanmıyor nedenini öğrenebilir miyim .?

    1 Ocak 2015 16:03

  6. indiremiyorumindiremiyorum yardımcı olurmisunuz

    8 Ocak 2015 12:51

  7. Admin zahmet olmazsa yeni sürümünü atabilir isin?  feel 

    9 Ocak 2015 12:07

  8. 47,71 mb iniyo 48 mb değil

    14 Ocak 2015 19:28

  9. Furkan Sonmez
    Alıntı: Kadir KILIÇ
    Admin zahmet olmazsa yeni sürümünü atabilir isin?  feel 


    20 Ocak 2015 16:12

  10. ya hilesini yapiyorsun da bari adam akıllı yap nerde bu oyunun gerisi sacma sapan iş yapmayın am am am

    20 Ocak 2015 22:01

    • Admin bu siteye yeni üye oldum siteyi çok beğendim görünüşübile harikulade hile calisiyor bu siteyi arkadaslarımada tavsiye edicem ve admin ice age village hile bulursan cok seviniririm sana zahmet olmassa cevap bekliyorum

    27 Ocak 2015 15:53

  11. https://www.virustotal.com/tr/file/70d566366549cd5cd95c74d96986ecf4853b80081cf96
    0c4a57d8b7bee6bc0c8/analysis/

    6 Şubat 2015 20:26

  12. Indiremiyorum 



    indiremiyorum 

    11 Şubat 2015 10:23

  13. Yav kardesim uyalik istiyor bu meret uyeliktete kredi kart vs vs duzgun bir link yokmu

    22 Şubat 2015 17:08

  14. uygulamayı indire miyom

    30 Mart 2015 11:44

  15. abi 999 canim oldu saol
     
     

    11 Nisan 2015 10:38

  16. Para gidiomu

    16 Mayıs 2015 21:22

  17. Alıntı: mine
    indiremiyorumindiremiyorum yardımcı olurmisunuz


    19 Mayıs 2015 09:56

  18. Saol

    29 Mayıs 2015 19:49

  19. :( :( :( :( indirmiyo indirdiğim de apk hata veriyo tabi telefona atığmda :(((

    2 Temmuz 2015 09:45

  20. fay
    Alıntı: Furkan Sonmez
    Alıntı: Kadir KILIÇ
    Admin zahmet olmazsa yeni sürümünü atabilir isin?  feel 

    yalan indirilmiyo

    11 Ağustos 2015 09:00

  21. Yuklemiyor kardeşim gücünüze gitmesin diğer hileler güzlde bunu düzeltin yada bu işe hiç bulaşmayın wassat angry

    12 Ağustos 2015 17:47

  22. Facebooka baglanamiyorum nedenin ogrene bilirmiyim

    20 Ekim 2015 21:12

  23. Ykk
    İniyo

    19 Kasım 2015 19:17

  24. B İ U U EEE

    1 Aralık 2015 17:30

  25. Teşekkürler.

    7 Aralık 2015 20:37

  26. oyunun hileli oldu ıcın vb durumun eskı oldu ıcın

    11 Aralık 2015 20:01

  27. Uyguluma yuklendi dio ama aç tuşu aktif degil

    27 Aralık 2015 03:21

  28. Şeker oyunu

    3 Ocak 2016 09:29

  29. ..
    Tlf inmedi açılmıyor dosya dedj indiği zaMan da aynen şöyle diyor dosya açılamadı yalan inanmayın yorum yazan fa kendisi iyi yorumlar kendisinin bence

    28 Ocak 2016 02:09

Yorum ekle

Yorum ekle



Anahtar Kelimeler

Candy Crush Saga Candy Crush Saga android hile Candy Crush Saga hilesi Candy Crush Saga apk Candy Crush Saga mod apk Candy Crush Saga android hilesi indir Candy Crush Soda Saga v1.31.31 Android Hile MOD APK indir Candy Crush Soda Saga v1.31.31

PAYLAŞ

Paylaş